Hejdå facebook

Idag, i skolan upptäckte jag att man kunde googla facebook medlemmar. En del av er tänker säkert a" ah men lägg av redan tjejen". 
Och ja, det var idag som jag uupptäckte det exakt samtidigt som en klasskompis. Vadå scary?
Eftersom jag har tröttnat på facebook, bestämde jag mig för att radera mitt konto. Helt ärligt så tycker jag inte om att bli googlad, av folk jag inte ens känner, Man kan till och med se profilbilden, vilket stör mig.
Man behöver inte facebook, om man redan har msn right?

Adios facebook!


Kommentarer
Postat av: Frida Sundb

Oh! Kan man? Det ska jag kolla upp! Och facebook är braaaa.

2008-11-04 @ 23:21:31
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0