Oboy OBOY oboooY!

-Det första oboy:et står för att det har varit en intressant dag och jag har fått höra / uppleva massor med skumma grejer.

- Det andra står för OBOY, jag sitter här & dricker oboy MOHAHA

- Tredje, för att mami, min har köpt en tröja åt mig ( utan att fråga) , vilket hon inte har gjort på vääldigt länge. Beror såklart på att jag lackade på henne när hon gjorde det för typ 3 år sen. Vi hade en stor smakskillnad.
Kan lugnt säga att hennes smak har förbättrats. T-shirten är godkänd.

Kvällens planer var att gå på bio, men det blir inte av. Äkta nian, man måste prioritera skola för fritid. Att plugga så här mycket är svårt. Det är svårt att komma igång och hitta motivation till att fortsätta när man har börjat.

Dagens mood: Glaah o lycklig.. många saker har redits ut för min del. Vilken lättnad!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en bra dag! Söt blogg förresten.

2008-11-08 @ 17:15:31
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: micaela espinoza

exakt, men de var de han tyckte själv att jag borde vara glad för att samma sak hänt han som han gjorde mot mig.. och jag ville verkligen vara skit glad och bara skratta och vara lycklig men istället så förstod jag hur han tänkte och hur han kände..

så lycklig blev jag inte... eller iaf inte så mycket som jag hade kunnat blivit :P hahah

2008-11-09 @ 13:19:34
URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej fin blogg du har, allt bra? :)

2008-11-18 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0