Ett något politiskt inlägg med schysst musik

Börjar här med en väldigt aktuell fråga..
Vem tycker & tror ni att kommer vinna valet i USA? Valet kommer ju avgöras inatt.

Obama                                          vs.  Den gamla, mkt gamla  Mccain???

Obama, 42                                               Mccain, 72
Själv hejjar jag givetvis på Obama.
Vadå det är inte som att jag tycker att en gammal gubbe ( ingen vacker syn)  med vitt hår som snart kommer få sitta i rullstor, pga åldern, borde vinna eller?. Borde inte han vara pensionär, snälla?
 Dessutom har han dåliga idéer Obama har i alla fall bättre idéal på hur ett samhälle borde vara.

Om nu Mccain vinner, skulle jag bli arg. Tycker inte att det är okej att Obama förlorar pga att sydstaterna är rasistiska av sig. Det är bara sorligt.


Åååh den här låten är så grym.
Lil Wayne feat. Kevin Rudolf - Let it rock
Lätt, dagens eller t o m veckans favorit.
 
Skolan var helt okej idag, alltså ganska kul. Ja, snart är det dags för att börja på mitt kära gymnasium.
Mohahaha, kan inte vänta. Riddarfjärden, here I come! Fast jag kanske nästan kommer sakna min nuvarande skola.
Det sägs att alla blir så himla "tajta" nu mot nians vårtermin. Kan det stämma? Vi har sjukt mycket grupperingar i skolan, och att alla som hatar varandra plötsligt skulle bli bra kompisar med varandra känns för tillfället omöjligt. Jag antar vel att det är så det är i stora skolor med pararellklasser. I alla fall på Lidingö, hahah.

Fyfarao, måste dra & sy nu gott folk. Hatar verkligen syslöjd, sämsta ämnet enligt mig. Beror såklart på min syslöjdslärare, vad annars liksom? Att jag är sy-handikappat hjälper inte precis.

Adjö, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0