Göra i veckan listan

  • Synundersökning
  • Skaffa ett par sexiga glasögon, fast jag har linser nu
  • Kolla upp min tandläkartid
  • Hitta min historiabok eller fixa en ny
  • Köpa nytt smink alltså ny mascara och en foundation till hösten
  • Klippa mig, mitt hår ser förjävligt ut, hej sanning
  • Fixa PRAO
  • köpa lite nya kläder kanske?
  • Ringa den ballaste av dom alla.. Matilda??! Ojjh ska göra det nu                                                                                                                                                                                       

HejSvejjs pössinuttisar!
 (nytt ord, påhittad av mig? Impressive? Gud nejh!)


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja, Johan är cool och just att han är så duktig för att vara så ung. Jag hejjar nog på Alice. Sepideh kan sjunga, men är ingen idol för mig!

2008-10-19 @ 19:47:33
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Linn

Har du funderat på nått ställe att praoa? Jag praoar just nu. Sista veckan.

2008-10-19 @ 21:25:10
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0