Dagens inlägg ftw

Hihi idag har jag shoppat. De har sjukt bra affärer här!
Jag köpte:
- 1 mössa
- tjock tröja
- ett halsband

Jusste och sa har jag klippt mig.
Innan hade jag langt har med lockar som den här tjejen..Gwyneth Patrow, fast brunt & slitet doo
http://popularbiographies.files.wordpress.com/2008/04/britney_spears.jpg
Nuvarande frillan liknar Britneys frilla, fast brun & utan utväxt
Yayyjjja självklart, pattebild med brtiney, varför inte?

Helt ärligt sa brukar jag inte jag jämföra mig med kändisar, men whattaheeck har inget bättre för mig..
Har inte ork nog att ta bilder heller för den delen
Men men, jag ska.. jag har faktist tagit en del schyssta bilder under resan, som jag ska ladda upp
för min egen skull. Jag bloggar för min egen skull, inte för att bli känd..som vissa andra

Kyss&Smek,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0