Oh no, spegeln ljuger

                                                            Här är en patetisk artikel:

"Författaren Laura Buffardi ligger bakom studien om vilka singnaler valet av Facebook-bild sänder ut. Enligt henne kan en välstajlad profilbild tagen i studio tyda på att personen i fråga är självupptagen och därmed skicka mindre tilldragande signaler.

Även om bilden i sig och själva personen verkar charmig så kan de såra sin omgivning, menar Laura Buffardi.

Dessutom skriver aftonbladet.se att psykologer fastställt att sajten kan avslöja folk med narcissistisk läggning. Det vill säga personer som utnyttjar andra för egen vinnings skull och som hela tiden lyfter fram sig själva."
-Hej spegeln, det är bevisat att du ljuger.. Jag är faktist 20% snyggare än vad du visar mig..

                                                              En till patetisk artikel:

Glöm inte att ni är 20% snyggare än spegeln visar, visar en ny undersökning.

Sorry hittade inte den riktiga artikeln.. men den finns!



Men herregud, kan det vara mer överdrivet? 
 Åååh nejj, byt facebook profilbild NU! Seriöst, det skulle vara så mycket bättre utan sådana idotiska undersökningar. Jag säger bara:
-Lägg ner Salong K:s dumma artiklar...

Jag tycker iallafall att det är löjligt..

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Moa

dom är jättefina!

2008-10-09 @ 18:26:46
URL: http://moae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0