Navel piercing forts

Glömde berätta om fortsättningen på navelpiercingen.
Jo igår, (i fredags) fick jag ett förslag, så jag skulle slippa alla straffen. (Mitt första inlägg handlar om det, läs gärna om du inte känner till straffen).

The deal: Om jag tar ut piercingen så:
*slipper jag straffen
*får (tillbaka) antalet pengar som det kostade att skaffa piercingen. (by my paretns)

Självklart så gick jag med på dealen, tror inte att någon ( då menar jag jag) skulle orka ha utegångsförbud till nyår.
Och att inte kunna få min månadspeng ända till det nya året, skulle jag aldrig stå ut med.
Så det löste sig antar jag..
Om jag ska vara ärlig så funderar jag på att skaffa navelpiercing igen. Fy på mig.

Vad tycker ni?

Pusssen!

Kommentarer
Postat av: tina

omg! utegångsförbud och inga pengar fram till nyår. jag skulle dött -.- nästan!



piercade naveln för över ett år sen ^^ mina föräldrar har inte fått reda på det ännu.. :)

2008-10-05 @ 18:07:40
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0