Saaay whaaat?! Whaat?

Varning, till er som inte tål ovårdat språk eller ett dåligt gnäll-inlägg rekomenderar jag att inte läsa texten nedan.


Sjukt jobbig dag idag.
  Allting har bara vart så jäkla jobbigt.

Jobbig sak nr:

1. Jag har inte världens bästa syn om man säger så.. Min syn ligger på 1.75 (närsynt, ja)
Så det känns inte som jag ser nånting och jag fattar knappt när folk pratar med mig
för att jag ser inte deras ansisktskonturer. Då kan jag alltså inte se om personen som står
och pratar med mig pratar mig mig eller nån annan. Allting är jättesuddigt och då måste min
hjärna överanstränga sig vilket i sin tur leder till huvudvärk. Trevligt va??

2. Efter jumpan har jag ( ursäkta språket) skitont. Kan inte skratta utan att ha ont i lungan.. eller
andas djupt. Tror jag överansträngde eller sträckte mig.

3. Tyvärr så är jag så gnällig idag, that's life!


Pusssss på er mindre gnälliga..


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hört det någon gång=)

men tycker det inte sj :P

haha men tack!

puss / N

2008-10-02 @ 20:23:32
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0