Lite av idag och igår

Dagen matte-prov gick åt ******* (pipsvängen, heh). Tror inte att jag har gjort så illa ifrån mig sen aldrig. Det var i alla fall känslan jag fick.
På väg till stan, ingen bra bild men men ville testa min camera. Till min cameras försvar så tog jag bilden utan blixt, igenom bilglasrutan och så åkte vi ganska snabbt med bilen.

Gårdagens middag spenderades på Pizza Hut. Personalen fick reda på att jag fyllde år, genom att tjuvlyssna såklart..
Så det slutade med att servitriserna sjöng för mig, huh. Blev riktigt glad, av någon konstig anledning..
Jo, och så fick jag lite Pizza hut presenter av servitrisen. En keps, penna, sudd, linjal, kritor, kommer inte ihåg om det var något mer. Jusste, sen fick jag en PH ballong.


Diggar ni min kepa? Det gör jag i alla fall,
 för att det är pizza hut,  *big smile*
  My lovely meal is finnished.


Pussss

Kommentarer
Postat av: HANNA

SVAR Hm.. okej :p

2008-10-14 @ 18:35:48
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: camilla

Hehe va roligt att dom sjöng o gav dig presenter :D

2008-10-14 @ 19:11:58
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0